مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-13سياسي

برگزاری همایش رسالت اندیشی کنشگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار های ماه رمضانی خود با دانشجویان در خردادماه سال 98، به نقطه ای از ظرفیت های نظام اسلامی که پیشبرنده ی آرمان های انقلابی و ملی کشور است اشاره کرده و فرمودند: - همزمان با سالروز دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، نشست رسالت اندیشی با محوریت جریان حلقه های میانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار های ماه رمضانی خود با دانشجویان در خردادماه سال 98، به نقطه ای از ظرفیت های نظام اسلامی که پیشبرنده ی آرمان های انقلابی و ملی کشور است اشاره کرده و فرمودند:جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی در همین راستا و نیز به مناسبت بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دو دیدار مهم 2 اردیبهشت 92 و 1 خرداد 98، اقدام به برگزاری جمع سپاری با عنوان رسالت اندیشی2 با شعار از رسالت جبهه سازی تا فناوری جبهه سازی نموده است.

این جمع سپاری با هدف تبادل آرا، تضارب افکار و مفاهمه فراگیر میان نخبگان، مسئولان و فعالان جبهه در خصوص مفهوم جریان های حلقه های میانی برگزار می شود.

در این راستا، نخبگان، مسئولان و فعالان جبهه فرهنگی می توانند نظرات فردی و جمعی (نظیر نشست های اندیشه ورزی) خود را از طریق فیلم، صوت و متن به شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش رسالت اندیشی کنشگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

برگزاری همایش رسالت اندیشی کنشگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی