مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-13سياسي

برخی حرفهای دشمن را تکرار می کنند/لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات


امام جمعه کرمان با اشاره به لزوم وحدت مردم و شرکت گسترده در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند همه فتنه های دشمنان را خنثی کند.

- ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز عید فطر بیان کرد: افرادی که به شوراها راه پیدا می کنند با پشتیبانی مردم برای آبادانی شهر و روستا کار و تلاش خواهند کرد.

وی اظهار داشت: فردی که مسئولیت اجرایی کشور را به عهده می گیرد باید با پشتیبانی قوی آرا مردم چهار سال کشور را با مدیریت قوی اداره کند.

خطیب نماز عید فطر در کرمان با بیان اینکه باید مراقب 2 خطر بزرگ نفوذ و فتنه باشیم تصریح کرد: فتنه و نفوذ ریشه ها و مصادیقی دارند.

وی ادامه داد: مصادیق نفوذ و فتنه سه نوع صداست که ممکن است از افرادی که خود را در معرض نامزدی در انتخابات، بخصوص نامزدی ریاست جمهوری و طرفداران قرار می دهند، شنیده شود که این صداها صدای دشمن است و صدای جمهوری اسلامی نیست حالا از حلقوم هر شخصی که می خواهد بیرون بیاید.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، نخستین صدا را تکرار حرف های دشمنان دانست و بیان کرد: برخی از نامزدهای ریاست جمهوری یا طرفداران آنها ممکن است حرف های دشمن را تکرار کنند، مراکز قانونی کشور را زیر سوال ببرند و به قانون حمله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی حرفهای دشمن را تکرار می کنند/لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

برخی حرفهای دشمن را تکرار می کنند/لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات