مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-13سياسي

حمله زاکانی به دولت به خاطر مذاکرات وین


رییس جبهه تحول خواهان انقلاب اسلامی تاکید کرد: مذاکرات وین حربه جناح رقیب برای پوشاندن ناکامی های دولت در هشت سال اخیر است و مردم باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، رییس جبهه تحول خواهان انقلاب اسلامی تاکید کرد: مذاکرات وین حربه جناح رقیب برای پوشاندن ناکامی های دولت در هشت سال اخیر است و مردم باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

علیرضا زاکانی رییس جبهه تحول خواهان انقلاب اسلامی در همایش بانوان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به پیچیدگی صحنه انتخابات پیش رو گفت: برای جمع بندی درباره این صحنه لازم است ابعاد مختلف رخدادهای پیرامونی عرصه انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گیرد و مذاکرات وین یکی از این ابعاد است.

به هر حال امروز مذاکرات وین به عنوان بخشی از انتخابات مد نظر دولت است و دولتمردان تمام تلاش خود را به کار می بندند که با وعده و وعیدهای مختلف، شرایطی را ایجاد کنند که ناکامی های هشت ساله خود را بتوانند با یک گفتار درمانی جدید و بیان وعده هایی با رنگ و لعاب متفاوت به نحوی بپوشانند و پاسخ معتبری به سوالات اساسی مردم و نخبگان جامعه ندهند، لذا نمی توان درباره انتخابات سخن گفت اما از مذاکرات وین اشاره ای نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله زاکانی به دولت به خاطر مذاکرات وین

حمله زاکانی به دولت به خاطر مذاکرات وین