مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-13سياسي

صباغیان: هدفم تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور است


یک داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری هدف خود از دواطلبی در این انتخابات را تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور عنوان کرد و گفت: برنامه من محور قرار دادن قانون و مقررات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی ظهر پنجشنبه پس از ثبت نام و اعلام کاندیداتوری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران هدف خود از داوطلبی در انتخابات را تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور عنوان کرد و گفت: با مدیریتی که طی چندین دهه گذشته تجربه کرده ایم، اکثر دولت ها در ایستگاهی مشابه متوقف شده اند و نارضایتی و بی عدالتی به قوت خود باقی مانده است.

وی با تاکید بر این که با وجود همه تلاش هایی که دولت های مختلف داشته اند همچنان هدف اصلی انقلاب که حاکمیت عدالت است تحقق نیافته است، خاطرنشان کرد: در کشور همواره برنامه ها و طرح های فراوانی در بایگانی ها وجود دارد که در حال خاک خوردن است.

همچنین مجریان و مدیران فراوانی تاکنون داشته ایم اما همچنان مشکل اصلی کشور پابرجاست.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: همه برنامه ها و طرح ها باید در بستر قانون و مقررات تدوین و اجرایی شوند، متاسفانه از سوی دولت ها خیلی به این موضوع توجه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: هدفم تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور است

صباغیان: هدفم تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور است