مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-13دانش

جایزه جوان نوآور ماندگار با هدف ارج نهادن به جایگاه شهید و نوآوری برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آخرین جلسه شورای راهبری جایزه جوان نوآور ماندگار با حضور آقامیری، رییس شورای راهبری جایزه، داداندیش، - آخرین جلسه شورای راهبری جایزه جوان نوآور ماندگار با حضور سید محمودرضا آقامیری رییس شورای راهبری جایزه و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آخرین جلسه شورای راهبری جایزه جوان نوآور ماندگار با حضور آقامیری، رییس شورای راهبری جایزه، داداندیش، رییس جایزه، پیرمحمدزاده، دبیرجایزه و کاظمی نسب، دبیر اجرایی جایزه برگزار شد.

آقامیری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن تشکر از دست اندرکاران جایزه گفت: در این جایزه دو هدف خوب دنبال شده یکی ارج نهادن به جایگاه شهید جوان و دوم ارج نهادن به فناوری و نوآوری که رهبری در گام دوم انقلاب به جوانان تاکید کردند.

رییس شورای راهبری جایزه جوان نوآور ماندگار تصریح کرد: جوان ایرانی پویا است و از هر راهی کمک می گیرد تا راه را برای مردم باز کند همه این آثاری که در دبیرخانه جایزه به ثبت رسیده، نشان دهنده این است که جوانان ما پویا و دلسوز هستند و ما می خواهیم به این کار ارج بنهیم تا جوانان ایثارگر که بخاطر مردم از همه چیز خود گذشته اند شناخته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جوان نوآور ماندگار با هدف ارج نهادن به جایگاه شهید و نوآوری برگزار می شود

جایزه جوان نوآور ماندگار با هدف ارج نهادن به جایگاه شهید و نوآوری برگزار می شود