مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-13اقتصادي

مدیریت مصرف برق و إعمال کمترین خاموشی در مشترکان خانگی


استاندار قم با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی و فرهنگسازی در رعایت الگوی مصرف تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با مدیریت صحیح منابع برق استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در دیدار با معاون هماهنگی توزیع توانیر وزارت نیرو با بیان اهمیت کاهش مصرف برق در بخش های مختلف اظهار کرد: آگاهی بخشی مردم از سوی مراجع ذیربط ملی در زمینه میزان و نحوه تولید و مصرف برق امری ضروری است.

وی اضافه کرد: البته اقدامات فنی در زمینه به کار گیری تجهیزات و برنامه ریزی های مناسب جهت کاهش مصرف برق نیز بسیار مهم است، ضمن آن که فرهنگسازی مصرف و تمکین مصرف کنندگان به دستور العمل های کاهنده مصرف برق می تواند کمک زیادی به پیشگیری از بروز شرایط کمبود برق کند.

استاندار قم در ادامه به میزان مصرف برق در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، اداری و خانگی توجه داد و گفت: در برخی صنایع و بخش های کشاورزی لازم است تا با بهره گیری از تجربیات سال های گذشته و پیشگیری از بروز مشکلات حاد در عرصه تولید، موارد استثناء سهمیه بندی برق در نظر گرفته شود.

  سرمست همچنین به موقعیت ویژه قم به عنوان شاهراه مواصلاتی کشور توجه داد و خاطرنشان کرد: قطعی برنامه ریزی شده شوارع و روشنایی معابر باید در محورهای مواصلاتی غیرحادثه خیز قم نیز پیگیری و دنبال شود تا بتوانیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف برق و إعمال کمترین خاموشی در مشترکان خانگی

مدیریت مصرف برق و إعمال کمترین خاموشی در مشترکان خانگی