مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-13پزشكي

شهروندان از شرکت در دورهمی های عید فطر جدا خودداری کنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه برگزاری دورهمی از عوامل انتشار بیشتر کرونا است، گفت:شهروندان گیلانی از شرکت در دورهمی های عید فطر جدا خودداری کنند.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با در تمام کشور به ویژه استان گیلان باشیم، گفت: متأسفانه تعداد زیادی از هموطنان و هم استانی های خود را در پیک چهارم که بیشتر ویروس جهش یافته انگلیسی بود از دست دادیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه برای حفظ سلامت همه شهروندان باید از برگزاری و حضور در دورهمی های در تعطیلات عید فطر جدا خودداری کنند، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی باید با دقت و جدیت بیشتری از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تنها مسافرت عامل انتشار و انتقال ویروس کرونا نیست، اضافه کرد: دلایل بسیاری اعم از عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک، حضور در تجمعات و دورهمی ها می تواند علت انتشار بیشتر این ویروس در استان و بالا رفتن آمار ابتلاء، بستری و فوتی ها باشد.

حیدرزاده در ادامه تأکید کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برخی از اصناف همانند نانوایی و فروشگاه های بزرگ، خوار و بارفروشی ها بسیار پایین بوده و شهروندان باید برای حفظ سلامت در این اماکن بیش از مکان های دیگر رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان از شرکت در دورهمی های عید فطر جدا خودداری کنند

شهروندان از شرکت در دورهمی های عید فطر جدا خودداری کنند