مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-13دانش

هوشمندسازی خدمات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امید پورنیک، رییس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در حاشیه نشستی که به منظور بررسی اجرای پروژه خدمات دانشجویی با نگاه حمایت اجتماعی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، - رییس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از اجرای پروژه هوشمندسازی خدمات دانشجویی با نگاه حمایت اجتماعی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امید پورنیک، رییس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در حاشیه نشستی که به منظور بررسی اجرای پروژه خدمات دانشجویی با نگاه حمایت اجتماعی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید و تعاملات دانشجویان با سیستم های آموزشی و ارائه دهنده خدمت، نیاز های جدیدی ایجاد شده است.

پورنیک بیان کرد: هدف از اجرای این پروژه، راه اندازی یک سامانه هوشمند با قابلیت رصد و پایش برای حمایت از فرآیند های تحصیلی، آموزشی اجتماعی و کاری دانشجویان است.

رییس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: این پروژه در فاز برنامه ریزی، توسعه ساختاری و مدل مفهومی قرار دارد تا این برنامه را پس از بررسی و نیازسنجی عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی خدمات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرا می شود

هوشمندسازی خدمات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرا می شود