مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-13سياسي

وحدت رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی است


امام جمعه میامی با اشاره به انتخابات به مثابه موضوع وحدت آمیز در نظام اسلامی، گفت: وحدت رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی محسوب می شود.

- ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور صبح پنجشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر میامی به میزبانی مسجد جامع، با بیان اینکه چشم دشمنان به انتخابات آتی ایران اسلامی در خرداد ماه است، ابراز کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بیمه شدن انقلاب اسلامی حداقل فایده حضور پر شور مردم در انتخابات است، ابراز کرد: مشارکت انتخابات نشان می دهد که مردم ما پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و به افراد صالح رأی خواهند داد.

ضرورت برگزاری انتخابات با شکوه امام جمعه میامی با بیان اینکه مردم باید کسانی را انتخاب کنند که متدین، انقلابی و کاری باشند، تاکید کرد: انتخابات راهی است که بتوانیم مطالبات را پیگیری کنیم و در نتیجه می بایست کسانی را انتخاب کنیم که بتوانند فاصله طبقاتی، بیکاری و مشکلات اقتصادی را کاهش دهند.

صفایی پور با بیان اینکه مردم مطالبات بسیاری دارند، بیان کرد: توجه به شعار سال در راستای رونق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها یکی از مهمترین مطالباتی است که مردم از مسئولان نظام اسلامی و ریاست جمهوری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی است

وحدت رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی است