مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-12اجتماعي

کمک مستقیم دانش آموزان اردبیل برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تعدادی از دانش آموزان استان اردبیل در اقدامی خودجوش نسبت به کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب پویش «فرزندان اتقلاب» اقدام کردند.

- ، ناصر عتباتی در این باره اظهار کرد: شروع این کار که نشأت گرفته از حس نوع دوستی و انسان دوستانه است، صرفنظر از مبالغ اهدایی، کار بسیار ارزشمندی است لذا مسلماً استمرار و تداوم اینگونه اقدامات شایسته مطمئناً به حرکت ملی تبدیل خواهد شد.

وی با قدرانی از مدیریت آموزش و پرورش استان و معلمان و مربیان آموزشی و تربیتی گفت: مسلماً تقویت نگاه متعهدانه و مسئولانه در بین دانش آموزان کار بسیار قابل تحسین است که آینده ای درخشان توأم با روحیه انقلابی و تربیت اسلامی را در بین دانش آموزان و نسل های آینده رقم خواهد زد.

رییس کل دادگستری استان ضمن توصیه به دانش آموزان در جدیت در تحصیل و آموزش اضافه کرد: روحیه جهادی و انقلابی مثل گوهری درخشان در وجود دانش آموزان ایران در ادوار مختلف وجود داشته و نمود آن در زمان جنگ تحمیلی و سپس در دوره های پس از آن در حرکت های اجتماعی و پیشرفت های علمی مشهود بوده است.

وی یادآور شد: پویش فرزندان انقلاب در کمک به آزاد سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمد عاملی بسیار مهم برای ترویج و گسترش افزایش کمک های مالی مردم و خیرین به ستاد دیه استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مستقیم دانش آموزان اردبیل برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

کمک مستقیم دانش آموزان اردبیل برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد