مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 01:502021-05-12سياسي

دهمرده: کاندیداها از دادن وعده های احساسی درباره حل مشکلات پرهیز کنند


کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اگر برنامه ای برای حل مشکلات دارند باید رویکردشان بهبود وضعیت از طریق بهره گیری از ظرفیت های داخلی باشد نه اینکه حل مشکلات را به مسائل خارجی منوط کنند.

- حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمرکز همه جریانات سیاسی در کشور در موضوع انتخابات باید بر وحدت و یکپارچگی باشد و بدانند که در سایه تشتت نمی توان موفق بود.

وی افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید این نکته را مدنظر داشته باشند که راه حل مشکلات موجود در داخل کشور است و اگر برنامه ای هم دارند برنامه آنها باید معطوف به داخل باشد و با تکیه بر ظرفیت های داخلی راه حلی را برای مشکلات کشور پیدا کنند، نه این که حل مشکلات را منوط به مسائل خارجی کنند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرایط امروز کشور شرایط مطلوبی نیست و علاوه بر مشکلات اقتصادی مزید بر علت شده و مشکلات را تشدید کرده و کاندیداها باید برنامه ای دقیق و حساب شده برای حل مشکلات موجود کشور در برنامه های انتخاباتی خود ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمرده: کاندیداها از دادن وعده های احساسی درباره حل مشکلات پرهیز کنند

دهمرده: کاندیداها از دادن وعده های احساسی درباره حل مشکلات پرهیز کنند