مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 01:402021-05-12سياسي

تأیید صلاحیت نامزد های شورا باید بر اساس قانون صورت گیرد


در رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورا های اسلامی شهر و روستا باید به صلاحیت فردی و اجتماعی افراد توجه کنیم و ملاک بررسی ها مرّ قانون باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان قزوین، محمد قاسمی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: در بررسی صلاحیت ها همیشه عده ای موافق و عده ای مخالف بوده اند و هماهنگونه که رد صلاحیت ها می تواند تاثیر منفی بگذارد، اگر افرادی که صلاحیت ندارند هم تایید شوند باز تاثیر منفی در جامعه خواهد داشت و در واقع یک تیغ تیز دولبه است.

وی با تاکید بر امانت داری هیئت نظارت استان در بررسی صلاحیت های داوطلبان، افزود: همانگونه که آراء مردم حق الناس بوده، رسیدگی به صلاحیت ها هم حق الناس است و باید در نهایت دقت انجام شود.

دادستان مرکز استان در ادامه بیان داشت: باید به گونه ای در این زمینه عمل کنیم که بتوانیم روز قیامت در دادگاه عدل الهی جوابگو باشیم و نباید رفتار های ما موجب دلسردی دلسوزان نظام و انقلاب شود.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: بررسی صلاحیت ها همیشه شرایط خاص خود را داشته است و تنها چیزی که می تواند کمک کند از این آزمون به درستی عبور کنیم، عمل به قانون است که در فرمایش مقام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت نامزد های شورا باید بر اساس قانون صورت گیرد

تأیید صلاحیت نامزد های شورا باید بر اساس قانون صورت گیرد