مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 23:352021-05-12بين الملل

ارتش صهیونیستی: تاکنون بیش از 1500 راکت غزه شلیک شده است


ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه طی سه روز درگیری با گروه های مقاومت در نوار غزه، بیش از هزار و پانصد فروند راکت و موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی تخمین زده که تعداد راکت ها و موشک های شلیک شده توسط گروه های مقاومت از نوار غزه طی سه روز اخیر بالغ بر 1500 فروند باشد.

در بیانیه منتشر شده توسط ارتش رژیم کودک کش اسراییل ادعا شده که جنگنده ها، بالگردها و توپخانه های این رژیم تا کنون بیش از 600 موضع در نوار غزه را طی سه روز گذشته هدف قرار داده اند.

رژیم صهیونیستی مدعی است این اهداف متعلق به جنبش های جهادی اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین حماس بودند.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل ، ارتش این رژیم ضمن اشاره به اینکه بیش از 1500 فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده، اذعان کرد تاکنون حداقل 5 صهیونیست در این عملیات ها به هلاکت رسیده و بیش از 100 نفر از آنها نیز مجروح شدند.

تل آویو با اذعان به اینکه سامانه های پدافند هوایی این رژیم - که درباره توانمندی آنها بارها لاف زنی کرده - فقط توانستند بخشی از این هزار موشک و راکت را رهگیری کنند و مابقی به اراضی اشغالی برخورد کرده است، از تقویت مواضع فرماندهی بخش جنوبی ارتش و استقرار سامانه های پدافندی بیشتر از جمله گنبد آهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش صهیونیستی: تاکنون بیش از 1500 راکت غزه شلیک شده است

ارتش صهیونیستی: تاکنون بیش از 1500 راکت غزه شلیک شده است