مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 22:302021-05-12سياسي

17 مسافر پاستور : از رییسی و لاریجانی تا پزشکیان و تاج زاده


البته صف کاندیداهای ریاست جمهوری بسیار طویل است ولی بعید به نظر می رسد استادیوی مناظرات تلویزیون برای این همه کاندیدا، جا داشته باشد.

- نکته نگاری های کوتاه درباره کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری 17 مسافر پاستور : از رییسی و لاریجانی تا پزشکیان و تاج زاده البته صف کاندیداهای ریاست جمهوری بسیار طویل است ولی بعید به نظر می رسد استادیوی مناظرات تلویزیون برای این همه کاندیدا، جا داشته باشد.

عصر ایران - در فصل نه چندان گرم ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، مروری داریم بر مهم ترین کاندیداهای ریاست جمهوری ؛ هر چند که تا امروز، فضای عمومی جامعه رغبت چندانی به انتخابات بروز نداده است.

نکته نگاری های کوتاه درباره 17 کاندیدای بالفعل و بالقوه ریاست جمهوری را بخوانید: سید ابراهیم رییسی- بخت اول انتخابات ریاست جمهوری- نسبت به اسلافش در قوه قضاییه عملکرد مناسبی به نمایش گذاشته است، سلامت مالی دارد و از مقبولیت مردمی مناسبی برخودار است- آخرین خبر این است که قرار است کاندیدا شود؛ با آمدنش کار برای همه کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب سخت می شود- بعد از این که رهبری بیان داشتند: بنده در مورد انتخاب اشخاص هیچ دخالتی نمی کنم.

در دوره های گذشته افرادی که قصد کاندیداتوری داشتند، نظر من را می پرسیدند که می گفتم نه موافقم نه مخالفم یعنی نظری ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 مسافر پاستور : از رییسی و لاریجانی تا پزشکیان و تاج زاده

17 مسافر پاستور : از رییسی و لاریجانی تا پزشکیان و تاج زاده