مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 21:252021-05-12اجتماعي

روزهای بلاتکلیفی معلمان دانشسرایی پایان پذیرفت!/ رأی دیوان عدالت به نفع معلمان


بالاخره قصه معلمان دانشسرایی ختم به خیر شد؛ معلمانی که برای معلم شدن به دانشسرا رفته بودند و برای جذب شدن در آموزش و پرورش در همان سال های بعد از فارغ التحصیلی با درهای بسته مواجه شدند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: بالاخره قصه معلمان دانشسرایی ختم به خیر شد؛ معلمانی که برای معلم شدن به دانشسرا رفته بودند و برای جذب شدن در آموزش و پرورش در همان سال های بعد از فارغ التحصیلی با درهای بسته مواجه شدند؛ هرچند این درها باز شد اما موجب شد که برخی تا چند سال، بلاتکلیف بمانند.

آن سال های بلاتکلیفی چند سال بعد با پیگیری تعدادی از این گروه معلمان و با رأی دیوان عدالت اداری به عنوان سنوات کاری آنها محسوب شد اما سال گذشته، این سال ها با رأی دیگری از دیوان عدالت اداری به عنوان سابقه خدمت آنها محسوب نشد.

این موضوع با گلایه و اعتراض این گروه از فرهنگیان مواجه شد؛ فرهنگیانی که حالا در آستانه بازنشستگی هستند و عدم احتساب سنوات خدمتی آنها به منزله ادامه خدمت آنها به مدت چند سال دیگر بود و در نهایت اعتراض ها به مجلس، دفتر وزیر آموزش و پرورش و دیوان عدالت اداری رسید.

حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس در این خصوص گفت: بر اساس قانون متعهدین خدمت، این گروه از فرهنگیان از لحظه ورود به دانشسرا معلم محسوب می شوند و واجد تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای بلاتکلیفی معلمان دانشسرایی پایان پذیرفت!/ رأی دیوان عدالت به نفع معلمان

روزهای بلاتکلیفی معلمان دانشسرایی پایان پذیرفت!/ رأی دیوان عدالت به نفع معلمان