مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 20:252021-05-12بين الملل

حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی از نوار غزه


رسانه های فلسطینی با بیان اینکه حملات رژیم صهیونیستی بر زیرساخت ها و جاده های مهم نوار غزه متمرکز است، از بمباران شدید مناطقی در شمال و مرکز نوار غزه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری در نوار غزه می گویند رژیم صهیونیستی از دقایق نخست بامداد پنجشنبه، مناطق مختلفی را در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه به شدت تحت حملات هوایی و توپخانه ای قرار داده است.

خبرگزاری فلسطینی شهاب نوشت، ساختمان بانک ملی اسلامی و دیگر مؤسسات مالی در نوار غزه هدف حملات صهیونیست ها قرار گرفته است.

خبرنگار شهاب از نوار غزه گزارش می دهد: هواپیماهای دشمن اسراییلی در حال هدف قرار دادن مناطق مختلفی در نوار غزه از جمله جبالیا و شیخ زاید هستند .

این خبرگزاری با بیان اینکه منطقه فقط منطقه شیخ زاید در این دقایق بیش از 30 بار هدف تجاوز صهونیست ها قرار گرفته، افزود: هواپیماهای اشغالگر جاده های اصلی متصل به استان های نوار غزه را هدف قرار می دهند .

رسانه های فلسطینی ضمن اشاره به تمرکز حملات اسراییل بر زیرساخت ها و جاده های مهم نوار غزه، خبر دادند: هواپیماهای جنگی اشغالگران، به ستاد امنیت داخلی در حوالی میدان تعلیم در شمال نوار غزه را حمله کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی از نوار غزه

حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی از نوار غزه