مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-05-12اجتماعي

اعمال محدودیت ترافیکی روز عید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی رشت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: به مناسبت عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی از بامداد روز عید فطر در شهر رشت اعمال می شود.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: به مناسبت عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی از بامداد روز عید فطر در شهر رشت اعمال می شود.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در فضای باز، اظهار کرد: در خیابان های اطراف مصلای بزرگ شهر رشت محدودیت ترافیکی از بامداد روز عید فطر اعمال خواهد شد.

وی افزود: محدودیت ترافیکی پس از اعلام عید فطر از میدان هفت آذر (نیروی دریایی) تا میدان مصلی در مسیر رفت و برگشت تا پایان اقامه نماز اعمال می شود و تردد خودروها به سمت میدان هفت آذر (نیروی دریایی) از سمت میدان گیل، در هنگام اعمال محدودیت از مسیر جایگزین میدان امام علی(ع) - خیابان امام علی(ع) به سمت میدان هفت آذر و به سمت مصلی از مسیر جایگزین، خیابان پاسداران - میدان پاسداران - میدان فرهنگ تا میدان مصلی انجام می شود.

رییس پلیس راهور استان گیلان با تاکید بر اینکه همشهریان با توجه به اطلاع رسانی انجام شده از تردد و پارک خودروها در زمان و مسیرهای اعمال محدودیت ترافیکی خودداری کنند، تصریح کرد: در صورت بی توجهی رانندگان به محدودیت ها خودروهای پارک شده در این مسیرها به پارکینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ترافیکی روز عید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی رشت

اعمال محدودیت ترافیکی روز عید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی رشت