مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 19:452021-05-12بين الملل

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی افزایش حملات به غزه را تصویب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی مواجه شدن رژیم صهیونیستی با موج جدیدی از عملیات های گسترده راکتی و موشکی توسط گروه های مقاومت در نوار غزه، - نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تصویب تداوم حملات تجاوزکارانه به نوار غزه در نشست کابینه امنیتی، بر مخالفت این رژیم با هرگونه آتش بس در زمان کنونی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در پی مواجه شدن رژیم صهیونیستی با موج جدیدی از عملیات های گسترده راکتی و موشکی توسط گروه های مقاومت در نوار غزه، کابینه امنیتی تل آویو تشکیل جلسه داد.

به نوشته خبرنگار نشریه عبری زبان واللا نیوز ، کابینه امنیتی اسراییل شامگاه چهارشنبه برنامه های نظامی برای افزایش عملیات های تهاجمی به جنبش های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، مقام های صهیونیست می گویند هیچ زمانی برای پایان یافتن حملات تجاوزکارانه این رژیم به نوار غزه در نظر ندارند ولی فعلا روی عملیات های هوایی متمرکز هستند نه زمینی.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی نیز در این جلسه کابینه امنیتی مدعی شد اسراییل در حال حاضر با هیچ پیشنهاد آتش بسی موافقت نخواهد کرد.

نتانیاهو و گابی اشکنازی وزیر خارجه این رژیم هر دو ادعا کردند جامعه جهانی ماهیت اقدامات اسراییل را درک می کند و نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی افزایش حملات به غزه را تصویب کرد

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی افزایش حملات به غزه را تصویب کرد