مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-05-12سياسي

دانش آموزان خیر اردبیلی دو زندانی جرائم مالی و غیرعمد را آزاد کردند


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: «پویش فرزندان انقلاب» در کمک به آزاد سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمد عاملی بسیار مهم برای ترویج و گسترش افزایش کمک های مالی مردم و خیرین به ستاد دیه استان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی شامگاه گذشته در مراسم آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد توسط دانش آموزان مدارس اردبیل تحت عنوان پویش فرزندان انقلاب که در محل دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: شروع این کار که نشأت گرفته از حس نوع دوستی  و انسان دوستانه است، صرف نظر از مبالغ اهدایی، کار بسیار ارزشمندی است و از این رو مسلما استمرار و تداوم این گونه اقدامات شایسته مطمئنا به حرکت ملی تبدیل خواهد شد.

وی با قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش استان و معلمان و مربیان آموزشی و تربیتی افزود: مسلما تقویت نگاه متعهدانه و مسؤولانه در بین دانش آموزان کار بسیار قابل تحسین است که آینده ای درخشان توأم با روحیه انقلابی و تربیت اسلامی را در بین دانش آموزان و نسل های آینده رقم خواهد زد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ضمن توصیه به دانش آموزان برای جدیت در تحصیل و آموزش تصریح کرد: روحیه جهادی و انقلابی مثل گوهری درخشان در وجود دانش آموزان ایران در ادوار مختلف وجود داشته و نمود آن در دوران جنگ تحمیلی و سپس در دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان خیر اردبیلی دو زندانی جرائم مالی و غیرعمد را آزاد کردند

دانش آموزان خیر اردبیلی دو زندانی جرائم مالی و غیرعمد را آزاد کردند