مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 18:502021-05-12سياسي

نماز عید فطر در استان البرز با رعایت پروتکل ها برگزار می شود


نماز عید سعید فطر با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در مساجد، امامزاده ها و حسینیه های استان برگزار می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در مساجد، امامزاده ها و حسینیه های استان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق در گفت و گو با ایسنا گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا نماز عید سعید فطر امسال با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در شبستان ها و فضای باز مساجد، امامزاده ها و حسینیه های مختلف استان برگزار می شود تا از تجمع در یک محله جلوگیری شده و نمازگزاران به صورت غیرمتمرکز در نقاط مختلف نماز بخوانند.

حجت الاسلام ولایی برحق از مردم خواست برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتماً ماسک و وسایل شخصی موردنیاز همچون سجاده، مهر و تسبیح به همراه داشته باشند.

حجت الاسلام ولایی در رابطه با مبلغ زکات فطره ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دفاتر مراجع معظم تقلید، اطلاعیه هایی در مورد مبلغ زکات فطره و کفاره روزه ماه مبارک رمضان 1400 منتشر کرده اند.

دفتر مقام معظم رهبری امسال میزان زکات فطره بر مبنای قوت غالب گندم را مبلغ 20 هزار تومان، بر مبنای قوت غالب برنج مبلغ 70 هزار تومان و کفاره روزه غیر عمد را مبلغ 5000 هزار تومان و کفاره روزه عمد مبلغ 300 هزار تومان (که باید به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر در استان البرز با رعایت پروتکل ها برگزار می شود

نماز عید فطر در استان البرز با رعایت پروتکل ها برگزار می شود