مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-12سياسي

تأکید بر حل مسائل ارتباطی در نشست نماینده تبریز و مدیرعامل ایرانسل


در نشست نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل ایرانسل، بر آمادگی طرفین برای تعامل بیشتر در راستای حل مسائل ارتباطی منطقه تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی ایرانسل، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1400، با دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل دیدار و درباره مسائل ارتباطی حوزه انتخابیه خود به گفت وگو پرداخت.

در این نشست که در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ضمن بیان مهمترین مسائل ارتباطی حوزه انتخابیه خود، از ایرانسل به خاطر توسعه زیرساخت های ارتباطی در شمال غرب کشور و نگاه ویژه به رفع موانع موجود در مسیر تحول دیجیتال و جهش تولید در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تقدیر کرد.

مدیرعامل ایرانسل در این دیدار، اقدامات ایرانسل در خدمات رسانی به مردم استان آذربایجان شرقی از جمله گسترش دسترسی مناطق روستایی به اینترنت پرسرعت، حمایت از توسعه کسب وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی به زیرساخت های ارتباطی در دوران شیوع بیماری کرونا را تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر حل مسائل ارتباطی در نشست نماینده تبریز و مدیرعامل ایرانسل

تأکید بر حل مسائل ارتباطی در نشست نماینده تبریز و مدیرعامل ایرانسل