مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:002021-05-12اقتصادي

بهترین شرایط را برای خانه دار شدن افراد فراهم می کنیم


مدیرعامل تعاونی مسکن جهادهای دانشگاهی اصفهان گفت: پروژه ساختمان 8 واحدی جهاد دانشگاهی در مساحتی حدود 300 متر مربع و با اعتباری حدود 10 میلیارد تومان طی مدت زمان کمتر از دو سال توسط شرکت تعاونی مسکن با به کارگیری مصالح با کیفیت ساخته خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل تعاونی مسکن جهادهای دانشگاهی اصفهان گفت: پروژه ساختمان 8 واحدی جهاد دانشگاهی در مساحتی حدود 300 متر مربع و با اعتباری حدود 10 میلیارد تومان طی مدت زمان کمتر از دو سال توسط شرکت تعاونی مسکن با به کارگیری مصالح با کیفیت ساخته خواهد شد.

محمد فلاح در گفت و گو با ایسنا درباره مجتمع مسکونی 8 واحدی شرکت تعاونی مسکن شرکت کارکنان مسکن جهادهای دانشگاه اصفهان که امروز (چهارشنبه - 22 اردیبهشت) مراسم کلنگ زنی آن با حضور رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی و برخی از سرمایه گذاران برگزار شد، اظهار کرد: پروژه ساختمان 8 واحدی با عنوان مجتمع خوبانِ یک نام گذاری شده است که این پروژه در خیابان اشرفی اصفهانی (کهندژ) و در یک منطقه خوش آب و هوا و در عین حال نزدیک به اتوبان خرازی واقع شده است.

وی افزود: پروژه ساختمان 8 واحدی جهاد دانشگاهی در مساحتی حدود 300 متر مربع و با اعتباری حدود 10 میلیارد تومان طی مدت زمان کمتر از دو سال توسط شرکت تعاونی مسکن با به کارگیری مصالح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین شرایط را برای خانه دار شدن افراد فراهم می کنیم

بهترین شرایط را برای خانه دار شدن افراد فراهم می کنیم