مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-05-12اقتصادي

مسیر بازار سرمایه امسال مثبت خواهد بود


پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سود صنایع اصلی و شرکت های تاثیر گذار در بازار سرمایه، مثبت ارزیابی شده به همین دلیل مسیر بازار سرمایه در سال جاری مثبت خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، محمدرضا پورابراهیمی در خصوص فضای کنونی بازار سرمایه افزود: بخشی از فضایی که امروز در بازار سرمایه حکمفرماست فضای روانی و غیر اقتصادی به دلیل اعتماد نداشتن مردم به این بازار است.

وی ادامه داد: دولت در نیمه نخست سال گذشته در مدیریت و نظارت خود در بازار سرمایه کوتاهی کرده و تکالیف خود را به درستی انجام نداد به همین دلیل فضای بازار سرمایه، با افت شدیدی همراه بود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با نظارت در بازار سرمایه به نحوی عمل کند که اعتماد از دست رفته مردم برگردد و بازار سرمایه از فضای روانی کنونی خارج شود.

پورابراهیمی افزود: در نیمه نخست سال 98 به دلیل عدم نظارت دولت شاهد افزایش بی رویه و بدون منطق و کارشناسی برخی از سهام بودیم و مردم با قیمت های بالا مبادرت به خرید سهام کردند.

وی گفت: باید دولت از طریق سازمان بورس جلوی این افزایش بی رویه قیمت ها را می گرفت که این اقدام انجام نشد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در نیمه نخست سال 99 نیز که بازار شروع به ریزش کرد مجلس پیشنهادهای کارشناسی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر بازار سرمایه امسال مثبت خواهد بود

مسیر بازار سرمایه امسال مثبت خواهد بود