مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-12اجتماعي

امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان بمیی حضوری برگزار می شود


امتحانات دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری در مدارس بهمیی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی،  غلامعلی مویدی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم بصورت حضوری و بقیه پایه ها تحصیلی به صورت مجازی خبر داد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمیی با بیان این که پایه نهم در این شهرستان  شامل 282 دختر و 342 پسر که جمعا 624  دانش آموز می شود که در امتحانات پایان سال شرکت خواهند کرد گفت: امتحانات پایه نهم از روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه آغاز تا روز پنج شنبه 13 خرداد ماه پایان می یابد.

  مویدی بیان کرد : پایه دوازدهم  505 دانش آموز دختر و پسر هستند که امتحانات این پایه از روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه 24 خرداد ماه به پایان می رسد.

وی افزود: امتحانات پایه دوازدهم و نهم بصورت حضوری با توجه به  مصوبات ستاد ملی کرونا برگزار می شود و بقیه پایه های تحصیلی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی بیان کرد: در شهرستان بهمیی امتحانات پایه دوازدهم پسران در 2 حوزه که شامل دبیرستان امام حسین( ع ) دبیرستان شهید بهشتی برگزار می شود و  پایه دوازدهم دختران شامل 2 حوزه در  دبیرستان هاجر و سمیه و همچنین در بخش ممبی دبیرستان شهید جهان نژاد  برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان بمیی حضوری برگزار می شود

امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان بمیی حضوری برگزار می شود