مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 15:202021-05-12پزشكي

معاون وزارت بهداشت: نگران اوج گیری کرونا در تعطیلات پیش رو هستیم


معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به روند کاهشی ابتلا به کرونا در کشور، گفت: این روند در تهران به کندی پیش می رود و ما نگران تعطیلات پیش رو هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، قاسم جان بابایی، در حاشیه بازدید از بخش های داخلی، MRI و پاویون اساتید و افتتاح بخش جدید ارتوپدی، بلوک زایمان و مجتمع مراقبت های حاد تنفسی بیمارستان لقمان حکیم، این بیمارستان را یکی از فعال ترین و بزرگترین مراکز ارائه خدمات در کشور اعلام کرد و افزود: بر اساس گزارش ها، سال گذشته بالغ بر 200 هزار بیمار به این بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: بیمارستان لقمان حکیم خدمات بی نظیری را در حوزه جراحی مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و عفونی در کشور ارائه می کند و همچنین می توان گفت بزرگترینمرکز مسمومیت کشور محسوب می شود.

جان بابایی اظهار کرد: ارتقای هتلینگ بیمارستان و بهسازی فضاهای فیزیکی با همکاری خیرین صورت گرفت.

در این بیمارستان، یک مجتمع درمانگاهی در قالب کلینیک ویژه نیز در حال ساخت است و امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت زودتر به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به پیشرو بودن بیمارستان لقمان در زمینه مقابله با کرونا، عنوان کرد: در این مرکز 170 تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته و بخش های مربوط به آن از شاخص های خوب درمانی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزارت بهداشت: نگران اوج گیری کرونا در تعطیلات پیش رو هستیم

معاون وزارت بهداشت: نگران اوج گیری کرونا در تعطیلات پیش رو هستیم