مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-12اقتصادي

افزایش 38 درصدی ظرفیت تولید محصولات پتروشیمیایی ایران


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در 14 ماه گذشته 38 درصد به ظرفیت تولید محصولات پتروشیمیایی کشور افزوده شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در 14 ماه گذشته 38 درصد به ظرفیت تولید محصولات پتروشیمیایی کشور افزوده شده است.

بهزاد محمدی در حاشیه جلسه با مدیران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر که امروز (22 اردیبهشت ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر دو روزه به خوزستان و شهرستان ماهشهر از شرکت ها و طرح های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بازدید میدانی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تشریح استراتژی ها، سیاست ها و برنامه های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، افزود: در سال گذشته اتفاقات مهم و متفاوتی در صنعت پتروشیمی رخ داد؛ این صنعت روز به روز در حال افزایش فاصله خود با سایر صنایع کشور است.

محمدی عنوان کرد: امروز صنعت پتروشیمی مفتخر است که اعلام کند در 14 ماه گذشته، 17 طرح را به بهره برداری رسانده و با این حرکت توانسته است علیرغم کندی های ناشی از شیوع ویروس کرونا، در مدت حدود یک سال، 38 درصد به ظرفیت تولید کل کشور بیافزاید.

معاون وزیر نفت گفت: این اقدام در تاریخ صنعت پتروشیمی کشور یک رکورد بی سابقه است که در مدت حدود یک سال 38 درصد به تولیدات پتروشیمی کشور افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 38 درصدی ظرفیت تولید محصولات پتروشیمیایی ایران

افزایش 38 درصدی ظرفیت تولید محصولات پتروشیمیایی ایران