مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-12ورزشي

هندبال کرمان ریشه در تاریخ این رشته ورزشی در کشور دارد


هندبال کرمان ریشه در تاریخ این رشته ورزشی در کشورمان دارد و از سالیان دور همیشه در کشور حضوری پررنگ داشته طوری که در چند سال اخیر در لیگ برتر سکو داشته است.

- ایسنا/کرمان رییس فدراسیون هندبال گفت: هندبال کرمان ریشه در تاریخ این رشته ورزشی در کشورمان دارد و از سالیان دور همیشه در کشور حضوری پررنگ داشته طوری که در چند سال اخیر در لیگ برتر سکو داشته است.

علیرضا پاکدل امروز 22 اردیبهشت ماه با اشاره به دستاوردهای سفرش به کرمان اظهار کرد: با ارزش ترین مسئله در این سفر برای من تجدید بیعت و میثاق با شهید سلیمانی بود.

در واقع یکی از اصول مجموعه فدراسیون هندبال این است که بتوانیم راه، روش و منش این شهید گرانقدر را در ورزش هندبال ادامه بدهیم و فدراسیون هندبال این افتخار را دارد که به عنوان اولین مجموعه ورزشی در کشور، سالن هندبال خود را به اسم این شهید گرانقدر نامگذاری کرده تا در این راستا بتوانیم از فیوضات معنوی این اسطوره و قهرمان جهان اسلام در عرصه نبرد حق علیه باطل بهره ببریم.

وی در ادامه در خصوص مسائل و مشکلات هندبال استان کرمان نیز گفت: هندبال کرمان ریشه در تاریخ این رشته ورزشی در کشورمان دارد و از سالیان دور همیشه در کشور حضوری پررنگ داشته طوری که در چند سال اخیر در لیگ برتر سکو داشته است اما در زمینه زیرساخت های ورزشی مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبال کرمان ریشه در تاریخ این رشته ورزشی در کشور دارد

هندبال کرمان ریشه در تاریخ این رشته ورزشی در کشور دارد