مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-05-12سياسي

گفت و گوی تلفنی روحانی و رییس جمهور افغانستان در مورد حوادث تروریستی اخیر


روحانی رییس جمهوری کشورمان با ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان به مناسبت حملات تروریستی اخیر در این کشور بویژه کشتار دختران بی گناه دانش آموز در غرب کابل، - گفت: استمرار حملات تروریستی در افغانستان هدفی جز قرار دادن دولت این کشور در موضع ضعف ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان به مناسبت حملات تروریستی اخیر در این کشور بویژه کشتار دختران بی گناه دانش آموز در غرب کابل، گفت: استمرار حملات گروههای تروریستی علیه مردم بی دفاع و نیروهای امنیتی افغانستان، هدفی جز قراردادن دولت در موضع ضعف در مذاکرات صلح این کشور نمی تواند داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، بعد از ظهر چهارشنبه در گفت و گوی تلفنی با "اشرف غنی" رییس جمهور افغانستان، با تاکید بر اینکه امنیت در افغانستان را امنیت خود می دانیم، حمایت از روند صلح با نظر و هدایت مردم و دولت افغانستان را سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: برای کمک به برقراری صلح و آرامش در این کشور آمادگی داریم.

دکتر روحانی گفت: آمریکا در سیاست هایش در قبال طالبان بدنبال حل مشکلات خود بوده و توجهی به دغدغه های دولت و مردم افغانستان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی تلفنی روحانی و رییس جمهور افغانستان در مورد حوادث تروریستی اخیر

گفت و گوی تلفنی روحانی و رییس جمهور افغانستان در مورد حوادث تروریستی اخیر