مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-12اقتصادي

امهال سال سوم بدهی تسهیلات بانکی مناطق زلزله زده کرمانشاه


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از امهال سال سوم بدهی تسهیلات بانکی مناطق زلزله زده این استان خبر داد.

- اظهار کرد: بدهی تسهیلات پیش از 21 آبان ماه 96 مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که قبلاً مشمول امهال 2 ساله شد، از تاریخ 21 آبان 98 به مدت یکسال و برای سال سوم امهال شد.

وی با اشاره به تصمیم هیأت وزیران در تاریخ 15 اردیبهشت 1400 افزود: این تصویب نامه توسط معاون اول رییس جمهوری ابلاغ شده که 2 هزار و 442 میلیارد تومان تسهیلات با بار مالی 484 میلیارد تومان را مشمول امهال یک ساله می کند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با تاکید به عدم نیاز مراجعه حضوری به استانداری و فرمانداری های استان کرمانشاه گفت: مشمولین هیچ نیازی به مکاتبه جدید توسط استانداری و یا فرمانداری ها نداشته و مراتب برای اجرا به کلیه بانک های عامل ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: تمامی بدهکاران بانکی مناطق زلزله زده که مشمول امهال سه ساله شدند، از تاریخ 21 آبان 99 باید نسبت به پرداخت اقساط سررسید شده خود اقدام کنند.

بالایی با بیان اینکه این اقدام دولت که بار مالی معادل 484 میلیارد تومان دارد از محل منابع بند م ماده 28 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تأمین و به بانک ها پرداخت می شود، افزود: این اقدام در شرایط فعلی هدیه ای ارزشمند بوده و باعث افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال سال سوم بدهی تسهیلات بانکی مناطق زلزله زده کرمانشاه

امهال سال سوم بدهی تسهیلات بانکی مناطق زلزله زده کرمانشاه