مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-12سياسي

تجلیل حجت الاسلام عبادی زاده از ایفای مسؤولیت های اجتماعی توسط فولاد هرمزگان


فولاد هرمزگان از جمله صنایع مطرح و کلیدی استان و پیشتاز در تولید ملی و اشتغال آفرینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام عبادی زاده در دیدار با مدیرعامل جدید فولاد هرمزگان و معاونان این مجموعه بزرگ اقتصادی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت فولاد هرمزگان و خداقوت به کارکنان این مجموعه گفت: صنعت فولاد یک صنعت مادر به شمار می رود به لحاظ ظرفی هایی که در استان هرمزگان و دسترسی به دریا و منابع انرژی وجود دارد در حوزه صادرات محصول هم از ظرفیت های لازم برای صادرات و واردات فراهم است.

وی افزود: استان هرمزگان استانی هست که مطلوبیت اقتصادی دارد و برای گسترش صنایع و خصوصاً صنعت فولاد در مقایسه با استان های دیگر، مشکلات کمتری برای توسعه داریم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به طرح های توسعه صنعتی کشورهای مختلف تاکید کرد: در دنیا شاهد هستیم که شهرهای آباد در کنار ساحل هستند ولی متأسفانه در کشور ما اینگونه نیست و شهرهای ساحلی ما شرایط خوبی ندارند و مسئولین کشور بایستی این را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام عبادی زاده ضمن تاکید بر وجود ظرفیت های خاص اقتصادی استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان استانی است که به آبهای آزاد خلیج فارس دسترسی دارد که این ظرفیت بسیار بالایی است ولی متأسفانه نتوانسته ایم از ظرفیت ها و قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل حجت الاسلام عبادی زاده از ایفای مسؤولیت های اجتماعی توسط فولاد هرمزگان

تجلیل حجت الاسلام عبادی زاده از ایفای مسؤولیت های اجتماعی توسط فولاد هرمزگان