مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-12پزشكي

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان


رییس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با توجه به فصل گرما و افزایش میزان مراجعات در فضای باز افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا توجه به فصل گرما و افزایش میزان مراجعات در فضای باز راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: ارتقا این مراکز در دستور کار علوم پزشکی اصفهان قرار گرفته و در حال حاضر دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مصلای بزرگ اصفهان و محل قبلی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در محل پل شهرستان خدمت رسانی می کنند.

رییس مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه تعداد این مراکز در شهر اصفهان به 6 مرکز خواهد رسید، گفت: این رویه در شهرستان های بزرگ مانند نجف آباد، شاهین شهر و … ادامه دارد و در شهرستان های کوچک و کم جمعیت شهروندان به مراکز بهداشت محل برای دریافت واکسن مراجعه می کنند.

150 هزار نفر در اصفهان واکسینه شدند وی با اشاره به میزان افرادی که واکسن دریافت کردند، تصریح کرد: تا کنون حدود 140 تا 150 هزار نفر در استان اصفهان موفق به دریافت واکسن کرونا شدند که با توسعه گروه های سنی مخاطب و مراکز تجمیعی، پیش بینی می شود که در هر روز به طور میانگین یکصد هزار نفر بتوانند واکسینه شوند.

حیدری خاطر نشان کرد: با شروع واکسیناسیون سالمندان تا کنون تنها 40 درصد افراد بالای 80 سال واکسینه شدند و از امروز گروه هدف بالای 75 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان