مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-12اقتصادي

نیکزاد: 400 میلیارد تومان برای چهاربانده کردن جاده سرچم تأمین شد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: بانک صادرات نسبت به تأمین 400 میلیارد تومان اعتبار به اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای چهاربانده کردن محور اردبیل - سرچم از سمت سرچم اقدام می نماید.

- علی نیکزاد عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با حضور مدیرعامل بانک صادرات کشور و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل جلسه پیگیری تأمین اعتبار 400 میلیارد تومانی برای چهاربانده کردن جاده اردبیل - سرچم از سمت سرچم در مجلس برگزار شد.

وی افزود: جاده اردبیل - سرچم جاده ای مهم برای استان اردبیل است که 90 کیلومتر از این جاده 175 کیلومتری از سمت اردبیل در حال چهاربانده شدن است که اعتبار لازم را دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما چهاربانده کردن 45 کیلومتر جاده از سمت سرچم که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) انجام می شود، نیاز به تخصیص اعتبار دارد که جلسه مذکور با این هدف برگزار شد.

نیکزاد بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا بانک صادرات با توجه به اخذ ماده 56، نسبت به تأمین 400 میلیارد تومان اعتبار به اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای چهاربانده کردن محور سرچم اقدام نماید که معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این راستا دستور لازم را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: 400 میلیارد تومان برای چهاربانده کردن جاده سرچم تأمین شد

نیکزاد: 400 میلیارد تومان برای چهاربانده کردن جاده سرچم تأمین شد