مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-12اقتصادي

ایجاد 4 هزار شغل برکت با توانمندسازی 6 واحد صنعتی در زنجان


مشارکت اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با 6 واحد تولیدی در استان زنجان، باعث ایجاد اشتغال برای 4 هزار نفر در این استان شده است.

- ، معاون تامین نهاده ها و مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت از مشارکت این بنیاد با شش واحد صنعتی در استان زنجان خبر داد و افزود: این مشارکت با حجم کل سرمایه گذاری 801 میلیارد ریالی صورت گرفته و ایجاد اشتغال برای 4 هزار نفر را به دنبال داشته است.

هادی جوهری خاطرنشان کرد: بنیاد برکت پس از تثبیت و به مرحله سوددهی رسیدن از سه واحد خارج شده و سهم خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی همچنین از مشارکت بنیاد برکت با یک کارخانه تولیدکننده انواع سیم و کابل برق در زنجان خبر داد و گفت: سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی بنیاد با شرکت سیم و کابل نور زنجان، علاوه بر احیای این واحد صنعتی باعث ایجاد اشتغال برای 200 نفر شده است.

جوهری افزود: حجم کل سرمایه گذاری برای احیا و آغاز به فعالیت مجدد این شرکت مستقر در شهرک صنعتی شماره یک استان بالغ بر 150 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به افتتاح فار توسعه ای این واحد تولیدی در سال گذشته خاطرنشان کرد: این شرکت قبل از مشارکت با بنیاد برکت در فضایی اجاره ای و با ظرفیت محدود مشغول به فعالیت بود که با ورود و سرمایه گذاری بنیاد برکت از سال 1396، محل فعلی شرکت خریداری و سرمایه در گردش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 4 هزار شغل برکت با توانمندسازی 6 واحد صنعتی در زنجان

ایجاد 4 هزار شغل برکت با توانمندسازی 6 واحد صنعتی در زنجان