مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-12سياسي

انتقام خون شهدای افغانستان گرفته خواهد شد


استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه انتقام خون شهدای افغانستان گرفته خواهد شد، گفت: هر مسلمانی نسبت به مظلومان عالم چه در افغانستان باشد یا فلسطین و یمن و دیگر کشورها مسئولیت دارد و حتی اگر به دانش آموزان بی دفاع مسیحی هم ظلمی شود ما آن را محکوم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی رسانه ای روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه در آستانه عید سعید فطر قرار داریم، اظهار کرد: امسال در حالی به استقبال این عید می رویم که قلب جهان اسلام به خاطر حادثه دردناک شهادت نوجوانان بی گناه افغانستان به درد آمده است و یقین بدانید که انتقام این خون گرفته خواهد شد.

وی افزود: حادثه دومی که قلب جهان اسلام را جریحه دار کرده است شهادت جوانان مظلوم فلسطینی است که رژیم غاصب صهیونیستی هر از چند گاهی به این مردم مظلوم حمله می کنند و تاریخ نشان می دهد که مظلوم در نهایت پیروز است و ظلم پایدار نیست.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دستاوردهای ماه مبارک رمضان بر لزوم حفظ این دستاوردها تأکید و اظهار کرد: نخستین دستاورد روزه داری تقوا، پرهیزکاری، خویشتن داری، مدیریت و نه گفتن به گناه است و پیامبر(ص) در پاسخ به این پرسش امیرالمؤمنین(ع) که افضل اعمال در ماه رمضان چیست؟ فرمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام خون شهدای افغانستان گرفته خواهد شد

انتقام خون شهدای افغانستان گرفته خواهد شد