مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:002021-05-12سياسي

انتظارات قانونی ارباب رجوع در مناطق آزاد در کوتاه ترین زمان ممکن برآورده شود


مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از اصلاح و ارتقای ساختار سازمانی و مالی به عنوان برنامه های کوتاه مدت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مناطق آزاد سطح کشور در سال جاری خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از اصلاح و ارتقای ساختار سازمانی و مالی به عنوان برنامه های کوتاه مدت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مناطق آزاد سطح کشور در سال جاری خبرداد.

حمیدرضا مومنی امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت در جمع معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه سازمان های مناطق آزاد باید در کمترین زمان بیشترین خدمات را به فعالین اقتصادی و مراجعین ارائه دهند، افزود: سه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، روابط عمومی و امور بین الملل و تامین مالی جزو حوزه های مهم سازمان هستند که باید مستقیما زیر نظر مدیران عامل سازمان فعالیت کنند.

مشاور رییس جمهور از عدم انعکاس و اطلاع رسانی کافی عملکردهای دولت انتقاد کرد و افزود: در برخی مناطق اقدامات صورت گرفته است که در دولت تدبیر و امید به میزان چندین برابر دوره های گذشته بوده است اما مردم و مخاطبین سازمان های مناطق از این رویدادهای افتخارآفرین مطلع نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات قانونی ارباب رجوع در مناطق آزاد در کوتاه ترین زمان ممکن برآورده شود

انتظارات قانونی ارباب رجوع در مناطق آزاد در کوتاه ترین زمان ممکن برآورده شود