مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-12سياسي

بازگشت 4 واحد تولیدی به چرخه فعالیت


سال گذشته 44 واحد تولیدی با مقیاس های مختلف که سال ها تعطیل و یا راکد بودند به چرخه بازگشت و امسال هم چهار واحد دیگر فعالیت خود را از نو آغاز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در نشست با ائمه جمعه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا از سال گذشته برگزاری کنگره شهدای استان با جدیت در حال پیگیری است و ساخت سریال شهید شهریاری در همین راستا طی 30 قسمت 40 دقیقه ای ساخته و آماده پخش شده است.

استاندار زنجان افزود: ساخت این سریال از هشت ماه قبل با زحمات مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان آغاز شد و قرار است بزودی از شبکه دو سیما پخش شود، که این اقدامی در راستای تبیین ارزش والای شهدا و شهید شهریاری است.

وی تصریح کرد: با نقشه راهی که برای استان ترسیم کردیم در دهه فجر طرح های بزرگ اقتصادی به ارزش10 هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید که عمده آنها در حضور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

حقیقی ادامه داد: در سال قبل، ویروس کرونا فعالیت های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داد و صادرات از طریق مرز ترکیه سه ماه به تعویق افتاد، اما با این حال در پایان سال با مدیریت خوب گمرک، صادرات استان بیش از 270 میلیون دلار شد که 23 درصد در مقایسه با سال 98 افزایش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 4 واحد تولیدی به چرخه فعالیت

بازگشت 4 واحد تولیدی به چرخه فعالیت