مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-12سياسي

پیگیر مطالبه به حق بازنشستگان مناطق جنگی هستیم


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش و پیگیری های لازم را جهت به سرانجام رساندن خواسته ی به حق بازنشستگان حوزه انتخابیه و سایر مناطق جنگی که شامل این مصوبه می شوند را به کار خواهم بست.

- علی اکبر بسطامی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به پاس خدمات ارزشمندانه بازنشستگان عزیز در کمیسیون اجتماعی مجلس مصوبه حق مناطق جنگی بازنشستگان در قانون تفسیر بند ج ماده (112) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

وی افزود: در این قانون حقوق و مزایای در قالب قانونی که خود دولت تدوین می کند و باید در قانون گنجانده می شد، هنوز دیده نشده است که ضمن انتقاد از دولت به خاطر عدم اجرای این مصوبه نمایندگان مجلس دولت را مکلف به انجام این قانون کردند و تا الان دولت نسبت به این قانون استنکاف کرده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون اجتماعی نسبت به این مصوبه مکاتباتی را انجام داده که بودجه ای را برای موضوع در نظر گیرند که نمایندگان چند استان شامل این مناطق جنگی می شوند به طور مصمم پیگیر حل این موضوع هستند که هنوز دولت اراده ای برای اجرای این قانون ندارد که تمام تلاش ما این است که دولت را ملزم به اجرای این قانون کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر مطالبه به حق بازنشستگان مناطق جنگی هستیم

پیگیر مطالبه به حق بازنشستگان مناطق جنگی هستیم