مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-12ورزشي

سعی می کنیم برنده بازی باشیم/دوران سازندگی تیم مقاومت ادامه دار خواهد بود


هیچ چیز در فوتسال قابل پیش بینی نیست و نمی توانم بگویم قهرمان هستیم یا نه؛ ما تمام تلاشمان را می کنیم و به نتیجه های دیگر کاری نداریم و سعی می کنیم برنده بازی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد هاشم زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم خود مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: آخرین هفته لیگ است؛ تمرینات خوبی انجام داده ایم و آماده بازی با تیم خوب مقاومت هستیم؛ این تیم یکی از تیم های خوب لیگ است و با مربیگری خوب کشاورز توانسته با کارایی و توانایی فنی که داشته بازیکنان خوبی را روانه مسابقات بکند، مقاومت با بازیکنان جوان و با نتایج قابل قبولی که توانسته کسب کند خودش را مطرح کرده است .

مربی گیتی پسند در خصوص سطح کیفی و فنی این بازی افزود: مقاومت حریف بسیار سختی برای تمام تیم ها است؛ بازی فردا بازی دشواری است و سعی می کنیم کیفیت قابل قبولی از خودمان نشان دهیم.

وی در خصوص تعداد محرومان و مصدومان بیان داشت: در بازی آخر سروش احمدنیا را از دست دادیم، سعید عباسی و فرهاد توکلی دچار مصدومیت شده اند که پزشک تیم در تلاش برای بهبودی آن هاست تا به بازی برسند، وفایی را به دلیل سرماخوردگی و حمید احمدی را مانند هفته های قبل به دلیل مسائل انضباطی در اختیار نداریم، قدرت بهادری و بهروز جعفری چند هفته ای است که همراه ما نیستند ولی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعی می کنیم برنده بازی باشیم/دوران سازندگی تیم مقاومت ادامه دار خواهد بود

سعی می کنیم برنده بازی باشیم/دوران سازندگی تیم مقاومت ادامه دار خواهد بود