مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-12سياسي

ساداتی نژاد: برنامه ریزی حاج قاسم صهیونیست ها را محصور و منکوب کرده است


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در واکنش به حمله موشکی گروه های مقاومت به رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست ها که زمانی سودای اشغال ⁧‫نیل تا فرات‬⁩ را داشتند، - رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در واکنش به حمله موشکی گروه های مقاومت به رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست ها که زمانی سودای اشغال ⁧‫نیل تا فرات‬⁩ را داشتند، با برنامه ریزی و مدیریت ⁧‫حاج قاسم‬⁩ و مجاهدت ⁧‫نیروی قدس‬⁩ و ⁧‫محور مقاومت‬⁩، الان در ⁧‫پادگان تروریستی‬⁩ خود محصور و منکوب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد ساداتی نژاد در صفحه کابری توییتر خود نوشت: صهیونیست ها که زمانی سودای اشغال ⁧‫نیل تا فرات‬⁩ را داشتند و مدعی بودند در هیچ جنگی شکست نمی خورند، با برنامه ریزی و مدیریت ⁧‫حاج قاسم‬⁩ و مجاهدت ⁧‫نیروی قدس‬⁩ و ⁧‫محور مقاومت‬⁩، الان در ⁧‫پادگان تروریستی‬⁩ خود محصور و منکوب شده اند و این تازه گوشه ای از نتایج سحر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، گردان های شهید عزالدین قسام بیانیه ای را درباره حمله موشکی به تل آویو در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غزه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است که در راستای اجرای وعده مان امشب حمله موشکی را با استفاده از 130 موشک انجام دادیم که در واقع بزرگترین حمله به تل آویو و اطراف آن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: برنامه ریزی حاج قاسم صهیونیست ها را محصور و منکوب کرده است

ساداتی نژاد: برنامه ریزی حاج قاسم صهیونیست ها را محصور و منکوب کرده است