مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-12سياسي

بیانیه مجمع روحانیون مبارز در خصوص حوادث اخیر افغانستان و فلسطین


مجمع روحانیون مبارز جنایات را در افغانستان محکوم می کند و با مردم ستم زده این کشور همسایه بویژه با خانواده های داغدار حادثه اخیر صمیمانه ابراز همدردی می نماید و نیز اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم فلسطین و اهانت این آدمکشان به مسجد .

- مجمع روحانیون مبارز جنایات را در افغانستان محکوم می کند و با مردم ستم زده این کشور همسایه بویژه با خانواده های داغدار حادثه اخیر صمیمانه ابراز همدردی می نماید و نیز اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم فلسطین و اهانت این آدمکشان به مسجد الاقصی را به شدت محکوم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن بیانیه مجمع روحانیون مبارز در خصوص حوادث اخیر در افغانستان و فلسطین در پی می آید: بسم الله الرحمن الرحیم در این روزها که جهان اسلام باید خود را آماده برگزاری جشن عید بزرگ اسلامی کند و عید فطر را گرامی دارد با کمال تأسف و با اندوه فراوان شاهد صحنه های خونباری است که جهل و تحجر از یک سو و قساوت و توحش از دیگر سو، عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرده است .

در افغانستان جهل و خرافه در لباس دین هر روز به نوعی فاجعه به بار می آورد که آخرین مورد آن کشتار هولناک و وحشیانه جمع زیادی دختران خرد سال و نوجوان در مدرسه ایی در شهر کابل است ، این مدعیان دینداری که نه تنها از دین خدا که از انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع روحانیون مبارز در خصوص حوادث اخیر افغانستان و فلسطین

بیانیه مجمع روحانیون مبارز در خصوص حوادث اخیر افغانستان و فلسطین