مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-12سياسي

فلسطین از بحر تا نهر باید هر چه سریعتر از لوث وجود صهیونیست ها پاک شود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پی جنایات گسترده و حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان مظلوم و بی گناه، بیانیه محکومیت شدید الحنی صادر کـرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پی جنایات گسترده و حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان مظلوم و بی گناه، بیانیه ای صادر کـرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: بسـم الله الـرحـمـن الـرحیـم انتفاضه بزرگ آزادی قدس شریف در آخرین جمعه از ماه رمضان المبارک و مقاومت جانانه و اعتراضات گسترده و فراگیر مردم مظلوم و بی گناه فلسطین در مصاف با اشغالگران قدس که با حملات وحشیانه دژخیمان رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی به مسجد الاقصی و قتل عام و کشتار بی رحمانه و به شهادت رساندن جمعی از زنان و مردان و کودکان بی دفاع  فلسطینی رخ داد، باردیگر احساسات پاک و عواطف انسانی امت بزرگ اسلامی  و تمامی منادیان حق و آزادیخواهان جهان را جریحه دار و ماهیت پلید و شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث آن را آشکارتر از گذشته ساخت.

طرح ابراهیم و فریب سران برخی کشورهای عربی و نیز طرح معامله دروغین قرن و الحاق کرانه باختری و همچنین تلاش برای تبدیل قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسراییل، همه خواب وخیال هایی هستند که صهیونیست ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین از بحر تا نهر باید هر چه سریعتر از لوث وجود صهیونیست ها پاک شود

فلسطین از بحر تا نهر باید هر چه سریعتر از لوث وجود صهیونیست ها پاک شود