مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-12پزشكي

تداوم سیر کاهشی کرونا در کرمانشاه/ آماده سازی 34 مرکز تجمیعی واکسیناسیون


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تداوم سیر کاهشی کرونا در استان خبر داد وافزود: این انتظار هست که با همکاری مردم این سیر کاهشی شتاب بیشتری بگیرد.

- تداوم سیر کاهشی "کرونا" در کرمانشاه/ آماده سازی 34 مرکز تجمیعی واکسیناسیون ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تداوم سیر کاهشی کرونا در استان خبر داد وافزود: این انتظار هست که با همکاری مردم این سیر کاهشی شتاب بیشتری بگیرد.

دکتر محمودرضا مرادی در جلسه امروز (22 اردیبهشت) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به تداوم سیری نزولی کرونا در استان گفت: این سیر کاهشی روند کندی دارد، اما همین روند کند هم برای ما امیدوار کننده و خوشحال کننده است.

وی افزود: قطعا چنانچه مردم همکاری داشته باشند و پروتکل ها با شدت و دقت بیشتری رعایت شود، این سیر کاهشی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مرادی در ادامه از برنامه ریزی برای راه اندازی 34 مرکز تجمیعی جهت واکسیناسیون کرونا در سطح استان خبر داد وافزود: از این تعداد هشت مرکز در شهرستان کرمانشاه راه اندازی خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر راه اندازی هرچه سریعتر این مراکز گفت: نیاز داریم تا پایان هفته آینده این مراکز در سطح استان راه اندازی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم سیر کاهشی کرونا در کرمانشاه/ آماده سازی 34 مرکز تجمیعی واکسیناسیون

تداوم سیر کاهشی کرونا در کرمانشاه/ آماده سازی 34 مرکز تجمیعی واکسیناسیون