مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-12سياسي

رییس ستاد امنیت انتخابات کشور: اوضاع کشور کاملا تحت رصد است


اوضاع کشور کاملا تحت رصد است رییس ستاد امنیت انتخابات کشور با تاکید بر اینکه و اوضاع کشور کاملا تحت رصد است، گفت: تا کنون در جریان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری مورد امنیتی مشاهده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین ذوالفقاری رییس ستاد امنیت انتخابات کشور بعد از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از این ستاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه تامین امنیت برگزاری انتخابات برنامه هایی تنظیم شده که ان شاءالله فرآیند ثبت نام در آرامش کامل برگزار شود ، اظهار کرد: برای تمام مراحل برگزاری انتخابات پیش بینی تامین نظم و امنیت صورت گرفته تا با همکاری مردم و دستگاه های مسئول انجام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به افزایش شعب اخذ رای در مرحله برگزاری انتخابات فقط 250 هزار نفر مستقیماً برای حراست از شعب و صندوقهای اخذ رای نیرو حضور دارند.

علاوه بر آن هم باید از مرزهای کشور تا نقاط مختلف شهرها تامین امنیت داشته باشیم که در این زمینه طرح های مان آماده شده و هماهنگی ها در سطوح ملی و استانی انجام شده تا ان شاءالله انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

رییس ستاد امنیت انتخابات کشور در ادامه با اشاره همزمانی برگزاری انتخابات با شیوع کرونا در کشور خاطر نشان کرد: دستورالعمل کاملی در این زمینه تنظیم و در حال ابلاغ است که بر اساس آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد امنیت انتخابات کشور: اوضاع کشور کاملا تحت رصد است

رییس ستاد امنیت انتخابات کشور: اوضاع کشور کاملا تحت رصد است