مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-12سياسي

170 مسجد مراسمات خود را به شکل مجازی برگزار کردند/آزادی 3 زندانی در ماه رمضان


مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به همت بسیجیان مداح در سطح اراک بیش از 170 مسجد مراسمات خود را به شکل مجازی برگزار کردند که خوشبختانه با نقش آفرینی فعالان فضای مجازی استقبال خوبی از برنامه ها انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل ربیعی بعد از ظهر امروز در آیین رزمایش کمک مؤمنانه بسیج مداحان اظهار کرد: بسیج مداحان سپاه روح الله در ایام ماه مبارک رمضان خدمت رسانی به مردم و ولی نعمتان انقلاب را در چند بعد مختلف انجام داد که علاوه بر انجام رسالت های سازمان خدمت رسانی به مردم متوقف نشد.

وی افزود: هدایت و پشتیبانی از مراسمات مذهبی از جمله جشن های ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و مراسمات شب های قدر و شهادت امیرالمؤمنین(ع) مهمترین مراسم بود که به دو شکل حضوری و مجازی برگزار شدند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در مراسمات حضوری بسیج مداحان با نظارت و کنترل مراسمات برای رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی نقش آفرینی کرد و در مراسمات غیرحضوری با به کارگیری ظرفیت های فضای مجازی برنامه های باشکوهی برگزار شدند.

ربیعی ادامه داد: به همت بسیجیان مداح در سطح اراک بیش از 170 مسجد مراسمات خود را به شکل مجازی برگزار کردند که خوشبختانه با نقش آفرینی فعالان فضای مجازی استقبال خوبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 مسجد مراسمات خود را به شکل مجازی برگزار کردند/آزادی 3 زندانی در ماه رمضان

170 مسجد مراسمات خود را به شکل مجازی برگزار کردند/آزادی 3 زندانی در ماه رمضان