مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-12اجتماعي

جمعیت هلال احمر با تمام توان در مدیریت سوانح و حوادث حضور دارد


در دو سال گذشته با حوادث و سوانح مختلفی در استان روبه رو بودیم که جمعیت هلال احمر با تمام توان پای کار بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در دو سال گذشته با حوادث و سوانح مختلفی در استان روبه رو بودیم که جمعیت هلال احمر با تمام توان پای کار بود.

محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه، در دیدار با مدیران جمعیت هلال احمر استان به مناسبت هفته هلال احمر، اظهار کرد: در جریان زلزله میانه و سراب، جمعیت هلال احمر خوب درخشید و از اولین لحظه ها در کنار مردم حضور داشت.

وی با تاکید بر این که باید برای تمامی اقدامات قبل، حین و بعد از حوادث و سوانح برنامه داشته باشیم، گفت: در تمامی سوانح و حوادث جمعیت هلال احمر با تمام توان کار بوده و حضور پررنگ داشته است.

وی با اشاره به همگانی کردن فعالیت های جمعیت هلال احمر و بردن آن به بطن جامعه، افزود: آموزش های مردمی کار بسیار بزرگی است که آثار آن در حوادث و سوانح آشکار خواهد شد.

پورمحمدی اظهار کرد: آموزش مساله مهمی است که باید جدی گرفته شود و جمعیت هلال احمر در حوزه آموزش و فعالیت های داوطلبانه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: در حوادث، ورود افراد غیرمتخصص و آموزش ندیده موجب کندی کارها و احتمالا افزایش تلفات می شود، ولی ارائه آموزش های همگانی تاثیر مهمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت هلال احمر با تمام توان در مدیریت سوانح و حوادث حضور دارد

جمعیت هلال احمر با تمام توان در مدیریت سوانح و حوادث حضور دارد