مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-12سياسي

دستگاههای خدمات رسان تهران جهت ارائه خدمات در انتخابات اقدام کنند


رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: دستگاههای خدمات رسان استان تهران جهت ارائه خدمات در انتخابات مطابق قانون اقدام کنند.

- ، شکرالله ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار تهران برگزار شد با تاکید بر اینکه کارکنان ادارات دولتی در ساعات اداری اجازه تبلیغ له یا علیه کاندید و جریان سیاسی خاصی را ندارند اظهار داشت: مدیران کل در استان تهران ضمن هماهنگی با فرمانداران و خدمات رسانی بهتر و پاسخگویی سریع، فضای امیدآفرینی و مشارکت افزایی در انتخابات را مهیا کنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: به کارگیری ظرفیت و نیروی انسانی دستگاه ها در سطح استان و شهرستان ها در امر انتخابات در اولویت باشد و دستگاه های خدمات رسان در ارائه خدمات و تسهیلات در انتخابات مطابق قانون اقدام کنند.

حسن بیگی به مفاد قانونی پشتیبانی ادارات و دستگاه های دولتی در برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: پشتیبانی تأمین تجهیزات و امکانات در بخش های مالی و خدماتی و همچنین تأمین نیروی انسانی و همچنین همکاری برای برگزاری انتخاباتی قانونی با مشارکت حداکثری از سوی دستگاه ها در قانون پیش بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به ضرورت های همکاری همه دستگاه ها تأکید کرد: تغییر و جابجایی مدیران شهرستان ها به دلیل شائبه جانبداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاههای خدمات رسان تهران جهت ارائه خدمات در انتخابات اقدام کنند

دستگاههای خدمات رسان تهران جهت ارائه خدمات در انتخابات اقدام کنند