مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-12سياسي

منطقه ویژه پارسیان در کنار مردم منطقه برای رفع محرومیت ها است


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: منطقه ویژه پارسیان در کنار مردم منطقه برای رفع محرومیت ها و ایجاد اشتغال قرار دارد تا نهایت استفاده از نیروی بومی برای توسعه منطقه انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید علی اصغر علامه در نشست با اعضای شورای شهر کوشکنار اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان همواره به مسئولیت های اجتماعی نگاه ویژه ای داشته است و طبیعتا حضور سرمایه های انسانی منطقه ای و بومی و به کارگیری آنها در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان می تواند بدنه اجتماعی جامعه محلی را به حوزه صنعت متصل کند و این اتصال باعث می شود شرایط برای توسعه همه جانبه فراهم تر شود.

وی افزود: هر موفقیت و دستاوردی در اینجا حاصل شود مردم نیز در آن سهیم هستند و بدون شک با تعامل و ارتباط دو سویه خواهیم توانست بر بسیاری از مشکلات و کمبودها غلبه کنیم.

مدیرعامل هاب سوم پتروشیمی ایران اظهار کرد: با تمامی هلدینگ های توسعه ایی مانند شستا، ساتا، بنیاد مستضعفان و سازمان بازنشستگی مکاتبه و مذاکره کرده و از همه مجموعه ها برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارسیان دعوت کرده ایم.

علامه تاکید کرد: ما از همه ظرفیتهای موجود در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان استفاده خواهیم کرد و با همفکری و همدلی تصمیماتی را خواهیم گرفت تا شاهد اشتغالزایی گسترده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه پارسیان در کنار مردم منطقه برای رفع محرومیت ها است

منطقه ویژه پارسیان در کنار مردم منطقه برای رفع محرومیت ها است