مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-12سياسي

جمع آوری فطریه هرمزگانی ها در 530 پایگاه کمیته امداد


در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در مساجد، مراکز نیکوکاری و مصلی ها آماده دریافت زکات فطریه روزه داران استان هرمزگان می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن عیدسعید فطرو آرزوی قبولی طاعات و عبادات به همه هموطنان عزیز در ماه مبارک رمضان، گفت: بنابر مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا ،نماز عید سعید  فطر با رعایت دستور العمل های بهداشتی در همه شهرستان های استان هرمزگان برگزار می گردد که در همین راستا دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در مساجد، مراکز نیکوکاری و مصلی ها آماده دریافت زکات فطریه روزه داران عزیز می باشند.

تراهی افزود: 530 پایگاه جمع آوری زکات فطره و کفارات همزمان با برپایی نماز عید سعید فطر برای دریافت زکات فطریه پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: بر اساس قانون و مصوبه شورای زکات تنها مرجع جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم، دبیرخانه شورای زکات، مستقر در کمیته امداد می باشد و هر نهاد یا مؤسسه خیریه ای که در نظر دارد در این امر همکاری و مشارکت داشته باشد باید نسبت به اخذ مجوز از دبیرخانه شورای زکات استان اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری فطریه هرمزگانی ها در 530 پایگاه کمیته امداد

جمع آوری فطریه هرمزگانی ها در 530 پایگاه کمیته امداد