مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-12سياسي

اهمیت مشارکت بالا در انتخابات برای اقتصاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و پیچیده شدن معادلات آن به واسطه ترافیک کاندیدا ها و گمانه زنی ها برای حضور برخی دیگر، - یک کارشناس اقتصادی گفت: اگر رییس جمهور آینده با رأی قاطع انتخاب شود، قدرت مانور بیشتری برای اصلاحات اساسی در حوزه های بانکداری، دیپلماسی اقتصادی و قوانین مربوط به فضای کسب وکار خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و پیچیده شدن معادلات آن به واسطه ترافیک کاندیدا ها و گمانه زنی ها برای حضور برخی دیگر، سناریو های احتمالی درباره کیفیت کابینه دولت سیزدهم همچنان محل بحث و بررسی محافل سیاسی است.

در این دوره، اما بیش از دوره های گذشته، دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم پررنگ شده و پیش بینی می شود، یکی از محور های مورد توجه مردم، برنامه ها و دیدگاه تحلیلی نامزد ها در راستای بهبود وضعیت معیشتی آحاد جامعه باشد.

بررسی ها نشان می دهد، عموم مردم با وجود تحمل فشار سنگین معیشتی در سال های اخیر، از بی عدالتی اجتماعی و اقتصادی گلایه دارند؛ دغدغه ای که می تواند مطالبات عدالت محور و برنامه های عملیاتی در جهت افزایش عدالت در جامعه را برجسته سازد و محک قابل ملاحظه ای برای مدعیان حضور در پاستور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت مشارکت بالا در انتخابات برای اقتصاد

اهمیت مشارکت بالا در انتخابات برای اقتصاد