مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-12حوادث

گردنه قوچک بازگشایی شد


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از بازگشایی محور تهران - لواسانات محدوده گردنه قرچک که به علت واژگونی تانکر سوخت مسدود شده بود خبر داد.

- ، در خصوص محور تهران - لواسانات محدوده گردنه قرچک که به علت واژگونی تانکر سوخت مسدود شده بود اظهار داشت: عملیات بازگشایی محور تا ساعت 15 عصر امروز پس از 3 ساعت عملیات بازگشایی شد و حالت عادی پیدا کرد.

وی گفت: در اثر این حادثه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شمیرانات با عوامل انسانی و دستگاه های لودر و خودرو جهت پاکسازی سریع تر با مصالح و خاک در چند نوبت کار پاکسازی را انجام دادند تا لغزندگی خاک گرفته شود و اصطکاک افزایش یابد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان اینکه در اثر این حادثه نیوجرسی های سطح جاده خسارت دیده و جابجا شده بودند گفت: برای جا به جایی این نیوجرسی ها تمهیدات لازم صورت گرفت و این حادثه بدون تلفات جانی پایان یافت.

مصدقی با بیان اینکه راننده تانکر در این حادثه دچار آسیب شده بود گفت: با همکاری عوامل امدادی راننده که محبوس شده بود نجات یافت فقط خودرو خسارت دیده و سوخت داخل تانکر هدر رفته است و اکنون ترافیک به حالت روان و عادی بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه قوچک بازگشایی شد

گردنه قوچک بازگشایی شد